středa 12. června 2013

Nemám čas a tak jsem tu


Rok a kousek jsem maminkou. Každá maminka určitě přitaká, že je vše najednou uplně jinak.
Najednou je na prvním místě vždy prcek. Je i na tom druhém a třetím... Někam pak vtěsnáte domácnost, manžela a pro Vás už nezbyde ani spánek..
Ale je to nádhera, že?

Náším pokládkem je 14 a půl měsíční Elisabetka. Sama udělá zatím pouze tři a půl kroku, ale běhala by o sto šest. Celá domácnost tedy běhá s ní. Někdy nás drží za ruku snad všechny, včetně babičky a dědečka, hračky jsou všude, šuplíky vytahané, zdi pomalované, nádobí nedomyté, ale všichni máme radost, že má malá radost.

Konečně spinkáme jednou denně. Říkám konečně, jelikož je to konečně alespoň hoďka spánku v kuse...a někdy i o kousek dýl! Panečku! A já, místo abych uklidila ty hračky, posbírala, co se kde válí a nebo domyla to nádobí, tak dřepím tu.

A tak mne tu máte!
Mám v plánu se podělit o naše všední radosti, co se miminkování týče, ale hlavně také o má šicí díla a nápady.
Třeba se Vám něco z toho bude někdy hodit.

Vítejte na mé mateřské dovolené!



1 komentář:

  1. Přesně chápu tu náhlou změnu. Z uklizeného bytu je rázem herna, všechno se stěhuje do vyšších pater, nádobí a žehlení musí počkat a přerušovaný spánek se po několika měsících nezdá už tak strašný. A když si člověk přivykne, najde čas i šití, cestování, výcvik psů apod.
    Aneb má rodičovská dovolená se odehrává v podobném duchu http://hananadovolene.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat