úterý 25. června 2013

Nějaké to šitíčko

Šiju stále něco. Nyní na mateřské šiju na zakázku jen přátelům a stálým zákazníkům z minula.
Po jistých zkušenostech u toho ještě nějakou dobu asi zůstanu, dokud nebude péče o děťátko tolik času zabírající.
V současné době tu mám rozpracované jedny svatební šatky a obal na buben (djembe) a čekají mne dvoje panské kalhoty.
Nejraděj ale šiju co se mi zlíbí.
Minulý týden jsem využila slevu do látek Mráz a udělala si radost bavlnami, na které se tam vždy jezdím koukat a kochat se. Už jsem včera do jedné střihla.
Látky Mráz jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Téměř vždy tam najdu, co hledám a mají příznivé ceny. Nyní je můžete najít i na internetu http://www.dumlatek.cz/


                              už se třesou, až z nich něco vytvořím... po které byste šáhli, co?

Žádné komentáře:

Okomentovat