pátek 28. června 2013

Home Made Plínky


Moooc ráda šiju na dětičky. Je to poměrně snadné a jde to rychle, jak je to malinkaté...

A konečně už jsem taky teta. Mé tři sestry se staly tetkami, co se nám Elisabetka narodila. Já jsem si musela počkat ještě o rok a čtvrt déle. Synoveček krásný ovšem přišel ze strany muže mého. A tak jsme teď všechny čtyři sestry tetami jednoho děťátka ;)
Aby se Kristiánkovi na světě líbilo, tak mu teta Verunka na uvítanou také něco ušila.
Materiál na přebalovací "větrací" podložku a na novorozeneckou plínku jsem pořídila na http://www.sijemdetem.cz/
Nesmím na jejich stránky chodit moc často, jelikož se pak neudržím a nakupuji do zásoby. Ještě stále tu mám na několik plínek střiženo a už bych nakupovala další :D
A jelikož se jedná o plenku kapsovou, pořídila jsem do ní jako vkládačku jednu toto plínku:
http://www.branakdetem.cz/vicevrstve-plenky-xkko-infant.htm
Snad bude dobře sloužit a Kristiánek bude veselé šťastné miminko!


Žádné komentáře:

Okomentovat