pátek 26. července 2013

klobouček z madeiry


Zdá se, že vedro jen tak nepřejde a Elinka ty čepice fakt nesnáší a ještě stále jsem nepořídila klobouček univerzální, páč se dycky bojim, že stejně na hlavě vydrží deset vteřin a pak někam poletí a s ním i vydané peníze.
Tož, přeci jsem jednou švadlenka, ne...!
Vyhrábla jsem zbytky madeiry, ustřihla 5 stejných trojúhelníků o velikosti 15x15x12cm a sešila je dohromady, obnitkovala, změřila jsem si obvod (čili 12x5)  a střihla jsem krempičku (2x). Něco jako půloblouk. Vnitřní obvod zmíněných 12x5cm a vnější o chlup víc. Na jednu část jsem nažehlila vliselín, sešila jsem si je na koncích a poté sešila jednu s druhou. Otočit, našít na trojúhelníčky, obnitkovat a "voalá", je tu klobouček. Jelikož ta naše potvůrka odmítala zkoušení, byl samozřejmě veliký. Zachránila jsem situaci našitím prádlové gumy těsně nad sešití trojúhelníků s krempou entlovým stehem a rázem vydrží kloubouček na několik měsíců ;)
Sluší, né?! ;)






1 komentář: